پروفیل z چیست
نوشته شده توسط : سمیرا گرایلی

پروفیل z چیست ؟

 این پروفیل یکی از بیش ترین و پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی است که در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شود . از این  پروفیل   بیشتر در سقف سوله ها ,  پارکینک ها و سالن های ورزشی استفاده می شود و کاربرد بسیاری در همچین مکان هایی دارد . سایزهای استاندارد این پروفیل 18 , 20 و 22 می باشد که با ضخامت 3 و 2.5 میلیمتر ساخته و تولید می شوند . قیمت پروفیل ها با سایز های مختلف و ابعاد مختلف تفاوت زیادی دارند .

کاربرد پروفیل z

در اسکلت های فلزی که از مقاطع مختلفی تشکیل شده اند این مقاطع باید به صورت جداگانه به هم متصل شوند . یک تیکه کردن و یک پارچه سازی این سازه ها با به کارگیری پروفیل z امکان پذیر است . از این پروفیل برای اتصال اسکلت های فلزی استفاده می شود . از این پروفیل در ایستگاه های سوخت رسانی ,  سازه های فلزی , مصارف ساختمانی , مصارف صنعتی و کشتی سازی استفاده می شود .

مطالب دیگر بلاگ ما

مزایای استفاده از پروفیل

1- وزن سبک

 این مقاطع دارای وزن پایین تری در مقایسه با سایر مقاطع هستند، و با وجود وزن پایینی که  دارند، طول عمر و استحکام بالایی دارند

2- نصب آسان

به دلیل ساده بودن ساختار این مقطع، نصب آنها نیاز به طی فراند پیچیده ای ندارد و برای راه اندازی نیازی به ماشین آلات و خدمات زیادی نیست، و میتوان بسیار سریع آنها را بهره برداری و مورد استفاده قرار داد.

3- استحکام بالا

استفاده از این سازه ها در ساخت: گاراژها، ایوان ها و... کاربرد زیادی دارد، و به دلیل استحکام بالایی که دارند، استفاده از آنها گزینه ای مناسب برای ساخت این مکان ها است.

4 - قیمت پایین

به دلیل قیمت رقابتی این محصول استفاده از آن میتواند صرفه زیادی داشته باشد، البته قیمت پروفیل زد تولید شده در کارخانه های مختلف دارای قیمت های متفاوتی است.

قیمت تیرآهن

تیراهن نوعی پروفیل است که وظیفه اصلی آن تحمل نیروی وارد شده بر ساختمان یا سازه می باشد . این محصول فولادی که کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد بر اساس نسبت بال ها و ابعاد در گروه های مختلفی قرار می گیرد .

مزایای استفاده از تیرآهن

1- بعد از اتمام ساخت و ساز امکان توسعه و پیشرفت وجود دارد .

2- اتصال چند قطعه را به یکدیگر امکان پذیر می کند .

3- اجرا و نصب آن نسبتا راحت و سریع می باشد .

4 - در ارتفاع های زیاد کاربرد فراوانی دارند .

قیمت تیراهن را از کجا بدانیم ؟

برای تهیه قیمت تیراهن  و قیمت تیر آهن باید همیشه از سایتی استفاده کنید که بروز بوده و همواره قیمت ها در حال بروز شدن است و حیطه کاری ان سایت در راستای اهن باشد تا بتواند قیمت های واقعی و دقیق به دیگران عرضه کند

 

 

 

 

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: